تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/06/26 - 14:00
کد خبر: 481939

سیاه‌نمایان به صحنه جرم باز می‌گردند/ حال‌گیری ناتمام از مردم!

سیاه‌نمایان به صحنه جرم باز می‌گردند/ حال‌گیری ناتمام از مردم!

علی ربیعی، از چپ های ستادی و از مقامات دولت شیخ حسن روحانی به تازگی در یادداشتی که اعتمادآنلاین منتشر کرد، نوشت: -در دوران خاتمی- زمانی که مردم نان داشتند، داستان داشتند و آرام آرام با زمان اکنون و با زمان حال، حال می‌کردند؛ بحران‌سازان با کوچک شمردن تحریم و اثرات آن و مانع‌سازی در مقابل احیای برجام «حال» مردم را «حال‌گیری» کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی ربیعی، از چپ های ستادی و از مقامات دولت شیخ حسن روحانی به تازگی در یادداشتی که اعتمادآنلاین منتشر کرد، نوشت: -در دوران خاتمی- زمانی که مردم نان داشتند، داستان داشتند و آرام آرام با زمان اکنون و با زمان حال، حال می‌کردند؛ بحران‌سازان با کوچک شمردن تحریم و اثرات آن و مانع‌سازی در مقابل احیای برجام «حال» مردم را «حال‌گیری» کردند.

او با کنایه تصریح می کند: حال‌گیری یعنی اینکه یک عده با حال کردن مردم و لذت بردن‌شان از زمان حال مشکل دارند. این را باید نوشت...

*یادداشت علی ربیعی برای ما یادآور آن ضرب المثل جنایی است که می گوید: "قاتل به صحنه جرم بازمی‌گردد"!

بر خلاف مسمّای یادداشت مذکور، این آقای ربیعی و دوستان اصلاح طلبشان در دولت روحانی بودند که حال مردم را گرفتند و هرچیز سفیدی را سیاه جلوه دادند و موجبات تخریب ذهنی برخی افراد جامعه را فراهم آوردند.

ما روزهایی را به علی ربیعی یادآوری میکنیم که در شمارگان وبلاگ مشرق هشدار می دادیم که چرا مقامات دولت اعتدال با اینکه می بایست مدافع وضع موجود باشند اما مهاجم آن شده اند و بصورت علی الدوام درباره اوضاع کشور دست به سیاه نمایی می زنند.

کسی که نخستین بار گفت ایران در "َشرایط ته درّه" قرار دارد مگر اسحاق جهانگیری، فعال اصلاح طلب و معاون اول دولت شیخ حسن روحانی نبود؟!

آنکه نخستین بار تحریم را در ذهن مردم بزرگنمایی کرد مگر شیخ حسن روحانی نبود؟

آقای ربیعی آیا یادش هست که مردم می پرسیدند چرا اصلاح طلبان بر خلاف مقام معظم رهبری اثر تحریم ها را بر اقتصاد کشور زیاد می دانند؟! و پاسخ هم این بود که مردم با یک پروژه مواجه بودند!

قطع به یقین باید مشخص شود آنکه پس از اغتشاشات آبان 98 در یادداشتی نوشت "حکایت همچنان باقیست..." و از مقامات دولت روحانی هم بود چه نقشی در راهبری اغتشاشات و البته حال‌گیری از مردم داشته است؟!

آقای ربیعی حتما محمدرضا تاجیک را خوب می شناسد... و حتما نخواسته به مردم بگوید حال گیری یعنی اینکه تاجیک طی 10 سال گذشته بارها و بارها خشونت خیابانی را تقدیس کرد، جمهوری اسلامی را به کشتی تایتانیک تشبیه نمود و یا مثلا از این گفت که اغتشاشگران غائله مهسا امینی، شکارچی هستند و می خواهند نظام را شکار کنند!

بله! حتما نظام جمهوری اسلامی نیز همانند همه دیگر حاکمیت های جهان با مشکلاتی در اجرائیات کشور مواجه است. لکن بعید است که هیچ کشوری مثل ایران با قبیله ای از رجال سابق و حتی اکنون خود مواجه باشد که از بام تا شام مشغول سیاه نمایی از اوضاع کشور و تخریب ذهن مردم به قصد ایجاد "فتنه اقتصادی" باشند.

ما روزهایی که از بابت "انکسار ذهن مردم" در نتیجه فعالیت آقای ربیعی و دوستانشان، هشدار می دادیم را یادآوری و البته تأکید می کنیم که همچنان به دنبال تاریکخانه‌های "بانیان آشوب" و رسوا کردن آنها در پیشگاه نظام اسلامی و مردم خواهیم بود.

منبع: مشرق

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top